mayhawbring

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av may havbring - 24 januari 2010 20:11

Goodkväll allihopa! :) , hur är läget med er sötnosar idag då?

Idag mår jag bra, men jag har mått lite krångligt idag faktiskt, min mage har inte velat vara som jag har velat! :s - innan idag så satt jag vid datorn och sen kände jag helt plötsligt att jag ville kissa. Jag gick då och kissa, under tiden kom det upp spya! :o, riktigt äckligt, så jag fick ha det i munnen så länge kunde inte spotta ut det någonstans så där satt jag och visste inte vad jag skulle göra, efter jag kissat klart så spottar jag ut det, och då kommer bara mer och mer! :s Usch!

Jag har mått si & sådär de senaste månaderna! :/ & jag vet inte vad det är!

Hur som helst, imorgon är det skola som gäller, och inga försovningar! Nopenopenope! , icke sa nicke! :) Imorgon ska jag upp i tid, och hinna med min buss, och se glad ut tidigt på morgonen! ;) Så positiv jag låter nu(y)

Imorgon blir det;

-Skola

-Hem

-Plugga(om det finns något att plugga)

-Äta

-Datorn till MAX;D

-Sängen:*

Sådär bra ser min morgon dag ut, och jag längtar redan! :D NOT*

Ialla fall, ska se till imorgon och  göra min Power Point presentation, så jag blir klar med den någon gång! :) Nu ska jag faktiskt titta på tv, och äta chips & dippa & dricka coca :) Skriver nog inte mer ikväll, får se. Annars hörs vi imorgon! :)


Puss & Kram M.


  

Min absolut söta familj! :*

Fotograferingen i Thailand, dålig bild, men jag har fotat fotot:)!

Vi har thailändskakläder på oss! :)


Av may havbring - 24 januari 2010 00:36

Bilduppladdningen är nu klar, har lagt upp så många bilder nu att jag är riktigt trött och faktiskt vill lägga mig nu.Vilket jag faktiskt ska göra också!

För jag ser fram emot en seg söndag! :s buhu, för efter Söndag är det Måndag & det innebär skola till MAX!

Hur som helst jag har varit duktig ikväll & laddat upp bilder som jag sagt att jag skulle göra, men inte hunnit med att måla mina naglar! ;o , men det hinner jag med imorgon istället :D

Nu när jag har gått igenom alla bilder från Thailand, så vill jag bara påminna mig själv hur mycket jag saknar det. Hur mycket jag saknar min morbror, den enda i hela världen som kan göra mig hel! Den enda som jag verkligen ser upp till, den enda som förstår mig helt inifrån & utåt! Den enda gången jag är hel & känner mig som tryggast är när jag åker ner dit & träffar honom. Jag känner genast lyckan sprida sig genom hela min kropp! ♥ , jag saknar honom så mycket, inte gått en månad sen vi kom hem, men längtan efter att få åka dit och träffa honom tar kål på mig! I miss you all the time!

Hur som helst, jag ska inte snacka mer om det nu, känner bara hur känslig jag blir av att tänka på det! Nu ska jag borsta mina tänder, och sedan lägga mig!

Godnatt everybody! Cyaa! :*


Puss & Kram M.


  

En helt vanlig människa som kan få allting att stanna till.

Som kan få allt annat ut ur tankarna.

Som sprider lycka i hela kroppen, en person som aldrig får en ledsen.

Som aldrig lämnar en för problem, som aldrig glömmer en, som alltid finns

& stöttar oavsett vad. En som förstår en ut & innan till.

Som tar en för hur man är och inte för hur man gör!

En som älskar & bryr sig om en på riktigt.

& i mitt liv finns det bara en enda person!

& det är min morbror! ♥

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards