mayhawbring

Alla inlägg under december 2009

Av may havbring - 8 december 2009 18:01

Hejsan allihopa! (:

Nu är jag igång igen, men detta är nog det sista inlägget för mig, ifrån sverige innan jag åker.

Eller kanske till och med för året. Jag vet inte, lyckas jag hitta en dator i Thailand med internet så kommer jag förhoppningsvis att blogga, eller ja det är klart jag kommer att blogga då. Men annars så kommer jag inte!

Men jag tror nog nästan jag kommer stöta på en dator med internet där ner om inget annat kommer jag nog sätta mig ner vid internet café som finnsöverallt nästan! :)

Iaf nu är det inte många timmar kvar, måste upp halv 4 inatt tar taxi kvart över. Hemskt att inte få sova, men då sover jag kanske på flyget! (: Najs(y) jag hoppas att jag sover då för annars blir det ett helvete. :/

Hatar flyga , men det är ett måste när man ska så långt bort! Så därför får jag ge mig, och hålla truten om jag vill på semester! :) Så thats it!

Nu har mathilda också kommit, var ute och mötte henne precis :D

Så sista gången för detta året jag är med henne och träffar henne! :( <3

Men aja, det får jag klara, träffar henne när jag kommer hem!

Men nu ska jag inte skriva mer, så ha det bra i sverige!

Puss & Kram M.


  

Av may havbring - 8 december 2009 12:54

  

Snart är det dags för avgång! Inte så många timmar kvar.

& imorse packade jag mitt, och är nu klar och förhoppningsvis har jag inte glömt ngt! :)

Kläder är iaf inget större hot, men alla sladdar, datorn, och så. De måste ju med! (y)

Iaf glömt att berätta att mina på byggda naglar är av! ;( Suck kanske, men de var ändå knäckta och helt luftiga så får göra om de i Thailand, satt och drog av dem igår morse, mina egna naglar var skit långa, men de knäcktes ju också, så klart! :( Ännu mer suck!

Men iaf man får se en sak positivt och det är att vi snart ger oss av :D Mohaha. Jag är nöjd!

Om inte många timmar så träffar jag släckten, jag träffar hela mitt hjärta! Underbarare kan det inte bli, jag är nöjdast!

Idag har bror tagit spruta och så, men det gick bra. & så länge städade jag och älskling, nu är huset städat, disken är fin! Vardagsrummet är najs, och vi njuter av chill! (: Jag är glad! :)

Vi ger oss av klockan halv 4 i natt , ;) mumms, på lite sömn. & så åker vi till Höör med taxi då såklart, och tar tåget därifrån till Köpenhagen :D hahah , jag bara är nervös och längtar sönder, men jag har mått illa de senaste dagarna vilket gör mig orolig för flygresan, jag kanske spyr som alltid annars?:/ Men kanske ännu värre denna gången ;/ jag vill inte det, jag tycker det är skit pinsamt, och det är jobbigt! :/ Jag vill inte spy ut, jag vill kunna äta, men det går ju fan inte! Jag vill också må bra på flyget och inte bara behöva sova för att jag måste! Jag gör inte det för att jag vill & är trött utan för att jag MÅSTE! Men aja, det får gå som det går (: jag är ändå nöjd, fast kanske inte nöjdast.

Jag ska iaf ha mjukisbyxor på mig, och sedan ska jag ha Hampus student tjocktröja, och min mimmi t-shirt :D ,

mysigt att sitta i det på flyger för det är kallt och sedan obekvämt! :/ Buhuu.

Iaf, jag tror knappt jag kommer att blogga när jag är nere i Thailand, för de har inte trådlöst inernet som i sverige, men kanske om jag hittar någonstans där jag kan sitta med ineternet, eller internet cafe! (y)

Så detta blir nog det sista inlägget om jag inte lägger in ett ikv också, innan jag lägger mig (:

Men ni får ha det toppen bra, & jag kommer att sakna er alla!


Puss & Kram M.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! <3


  

Jag älskar er,

trots att ni kan vara dryga ibland!

<3

Av may havbring - 7 december 2009 09:19

Tjaa ;)

måndag igen, så nu är det bara två dagar kvar! Fast vi åker nästan exakt om 1 dag. Vi åker imon natt.

Ska egentligen vara i skolan, men lektionerna inställda, så har en senare idag.(y)

Så ligger i sängen och har precis svarat på mail. & det gick bra, tror jag iaf.

Jag hoppas också att jag får mina saker idag, så att jag kan börja packa nu. För det kommer ta mig en jävla massa tid.

Vet inte ens vad jag ska ha med mig, när man packar så känns det så lite och att man typ saknar en hel del, men det gör man ju inte, för man köper nytt där nere. Men trots det vill man packa med sig allt.

Kommer iaf åka med mjukis, och t-shirt och tjocktröja, kallt på flyget! :s

Men varmt i Thailand! (y) kanske för varmt ibland till och med! :) men det är najs, nej nu ska jag nog vilia lite, sen kanske till skolan om jag orkar, en lektion! :)

Puss & Kram M.


     

Av may havbring - 6 december 2009 00:30

  

Nu är bloggen ändrad! Nytt tema!  Duktigt av dig May! (y)

Trots att det inte alls tog långtid att göra om det, så blev jag förvånadsvärt nöjd!

Nya färger och så, nytt allt helt och hållet! :)

Ny bild, som jag slängde ihopa snabbt nu på Photoshop, inte så komplicerat! :) Mest kul, men svårt att komma på hur man ska ha det, så jag bara slängde ihopa allt till en enda röra, men jag blev nöjd med det!

Kommer nog inte ändra så mycket mer, nu med bloggen, färgen får vara julfärgat tills nästa år, eller tills jag kommer tillbaka, sen så får jag ändra det igen, det tog i mig att ta bort all rosa färg! :/ Men det är ju ett måste! Så får ha lite olika färger kan ju inte alltid ha rosa! Trots att jag kanske vill det alltid.

Iaf inte så mycket mer färger på bloggen, valde att inte ha allt för många färger som tema och så, så på headern valde jag lite olika färger som kan förklara för nyår färger & lycklighet & skoj! (y) tycker jag allt är rätt duktig som orkar göra det vid halv 1 på natten! :) Så senare idag blir det bara blogga om jag inte gör en ny heaer, vilket jag inte tror att jag, för skulle nog nt få för mig det, tror jag (a)

Men man vet aldrig med mig! :)

Men nu ska jag iaf gå och lägga mig och vara nöjd över min insats & mitt jobb! (y)

Hörs imon! Ha det så bra så länge, och sov gott!

Puss & Kram M.

Av may havbring - 5 december 2009 23:59


GOD JUL

 

 

 

 

Så nu lägger jag in ett Jul inlägg. För snart är det jul, och jag har funderat att på att göra om bloggfärgerna så det är lite mer julkänsla och jag tror jag ska göra det imon, i och med det är en söndag vilket innebär att man ska ta det lugnt och bara göra saker som är lugnande och skönt för en.

& i och med jag snart åker till Thailand så kan jag ju inte ändra bloggen så jag gör det innan jag åker ist! (:

Åker snart trots allt! & jag passar på att säga God Jul nu istället, så har jag iaf sagt det (y) Ibland kan jag vara så smart! :)

Iaf ska nog snart sova, men funderar på att göra en bild först & göra om färgerna på bloggen så länge, eller? Ach, jag vet inte ännu hur jag gör, jag är rätt trött! :s

Men jag ska nog trots allt fixa med bloggen lite nu!

Så lägger nog upp ett inlägg senare igen!

Puss & Kram M.

Av may havbring - 5 december 2009 18:42

Idag har varit en lugn fin dag, trots det varit lite snet! :/

men det är det var varannandag! Så jag är ganska van faktiskt.

Jag önska att det var som förr. Att det var lika enkelt och lika bra som det var i början. Men vi båda har förändrats! Speciellt du!


Iaf idag skulle jag egentligen fira hampus & Lina, men det blev ändrat i och med de kom saker i vägen! Tyvärr inte i år heller, och förmodligen inte nästa heller.

Jag tror jag klarar mig bättre själv. Eller jag tror inte, jag vet att jag gör det, det är så mycket enklare att vara själv, man kan göra precis hur man vill vad man vill, utan att någon ska behöva vara en svans på en och inte kunna ta den för den man är! :o

Jag är trött på falskhet, trött på ditt beteende mot mig.

Visst beteer jag mig också som en fitta, men man slår inte tjejer, man gör inte det som skadar en tjej, speciellt inte när man är tsm, det är då man ska vara som mest försiktig. Du tror kanske att de gånger du rört mig inte gjort ont. Att det är svagt för dig, men för mig gör det ont! Jag är inte lika fet och äcklig som dig, och inte känner något, utan jag känner det minsta lilla, det gör ont när du tar i mig hårt, eller gör det hårt mot mig trots att du inte tror det själv! :/

Jag är så trött på dig! Trött på att du inte är den du är! :s

Jag önska att jag aldrig hade träffat dig, jag önska att du aldrig hade kommit in i mitt liv, önska att jag aldrig älskade dig!

Det finns bara falskhet & hat inom mig just nu!

Försvinn ur mitt liv TACK!

Jag behövde bara skriva av mig!


You have changed my life completely.

 

 

  

 

Av may havbring - 5 december 2009 03:48

   Tja, sen natt så nu är det faktiskt lördag och det är morgon nu! & vi har inte lagt oss ännu, pga lite konstigheter som kommit upp. Men vi har kul för det! (y) "Tja" har nu blivit ett ord fö mig att säga hela tiden! Jag säger det till allt, men det är kul och låter kul för den delen också! Fredagskvällen bestod av 3 filmer som jag knappt titta på, bara på den första THE HOST! Ganska bra japansk monsterfilm! (y) 3 av 5, får den av mig! Stämplas som den bästa monsterfilmen genom tiderna, det kanske jag inte kan svara på! Men det blev iaf 3 spökfilmer irad, och massa godis och hemma gjord läsk! (y) (: Hur gott som helst faktstiskt!

Sen kom även Hampus Green & Jocke mathildas kusin förbi! Satt här en liten stund, och det var trevligt väl! (:

Kvällen har också bestått mycket av dator, men så är det jämt! ;) Dator finns alltid i bilden, kvittar hur och var och när! :P Jag har även suttit och gjort om några bilder, också gammla bilder jag gjort om men kan var trevligt och ha gammla men nygjorda bilder? :) Inte sant folk? (y) Ibland kan jag vara så smart som jag faktiskt är. Vilket är kanon! (y)

Iaf idga är det lördag, inte så mycket händer så! Ta det lugnt, tänka igenom saker, och bara säga TJA!

Nu ska jag och Mathilda iaf försöka att sova!

Jag uppdaterar mer imon!

Puss & Kram M.

Av may havbring - 4 december 2009 18:53

Tja på fredagen!

En toppen och enkel dag.(Y)

Inte skola idag hade bara en lektion, så var inte så lönt! :)

Men på måndag blir det skola. Sista dagen(:

Idag åkte jag & hampus till nova för att handla det sista som behövs inför resan.

Blev mjukisbyxor för oss båda två, och sen åt vi äkta kebab! mycket gott(y)

Sedan köpte han två coola t-shirtar ;) , och sen träffa vi julia, vojje, mario & falafel på stadium! :)

kul var det, men sen så stack vi mot öb & handla det som skulle, och det blev allt mer godis! :D haha

men men, nu är vi hemma och mathilda är här! (y)

och ska sova här, nu innan jag far iväg till thailand:)

så kommer inte uppdatera ikväll tror jag! :D

men nu ska jag vara social, och sen så ska vi titta film och äta godis:D (y) mumms!


Puss & Kram M.

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards