mayhawbring

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

En hel slapp dag(y) 100124*

Av may havbring - 24 januari 2010 20:11

Goodkväll allihopa! :) , hur är läget med er sötnosar idag då?

Idag mår jag bra, men jag har mått lite krångligt idag faktiskt, min mage har inte velat vara som jag har velat! :s - innan idag så satt jag vid datorn och sen kände jag helt plötsligt att jag ville kissa. Jag gick då och kissa, under tiden kom det upp spya! :o, riktigt äckligt, så jag fick ha det i munnen så länge kunde inte spotta ut det någonstans så där satt jag och visste inte vad jag skulle göra, efter jag kissat klart så spottar jag ut det, och då kommer bara mer och mer! :s Usch!

Jag har mått si & sådär de senaste månaderna! :/ & jag vet inte vad det är!

Hur som helst, imorgon är det skola som gäller, och inga försovningar! Nopenopenope! , icke sa nicke! :) Imorgon ska jag upp i tid, och hinna med min buss, och se glad ut tidigt på morgonen! ;) Så positiv jag låter nu(y)

Imorgon blir det;

-Skola

-Hem

-Plugga(om det finns något att plugga)

-Äta

-Datorn till MAX;D

-Sängen:*

Sådär bra ser min morgon dag ut, och jag längtar redan! :D NOT*

Ialla fall, ska se till imorgon och  göra min Power Point presentation, så jag blir klar med den någon gång! :) Nu ska jag faktiskt titta på tv, och äta chips & dippa & dricka coca :) Skriver nog inte mer ikväll, får se. Annars hörs vi imorgon! :)


Puss & Kram M.


  

Min absolut söta familj! :*

Fotograferingen i Thailand, dålig bild, men jag har fotat fotot:)!

Vi har thailändskakläder på oss! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards