mayhawbring

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

bilduppladdning.. 100124*

Av may havbring - 24 januari 2010 00:36

Bilduppladdningen är nu klar, har lagt upp så många bilder nu att jag är riktigt trött och faktiskt vill lägga mig nu.Vilket jag faktiskt ska göra också!

För jag ser fram emot en seg söndag! :s buhu, för efter Söndag är det Måndag & det innebär skola till MAX!

Hur som helst jag har varit duktig ikväll & laddat upp bilder som jag sagt att jag skulle göra, men inte hunnit med att måla mina naglar! ;o , men det hinner jag med imorgon istället :D

Nu när jag har gått igenom alla bilder från Thailand, så vill jag bara påminna mig själv hur mycket jag saknar det. Hur mycket jag saknar min morbror, den enda i hela världen som kan göra mig hel! Den enda som jag verkligen ser upp till, den enda som förstår mig helt inifrån & utåt! Den enda gången jag är hel & känner mig som tryggast är när jag åker ner dit & träffar honom. Jag känner genast lyckan sprida sig genom hela min kropp! ♥ , jag saknar honom så mycket, inte gått en månad sen vi kom hem, men längtan efter att få åka dit och träffa honom tar kål på mig! I miss you all the time!

Hur som helst, jag ska inte snacka mer om det nu, känner bara hur känslig jag blir av att tänka på det! Nu ska jag borsta mina tänder, och sedan lägga mig!

Godnatt everybody! Cyaa! :*


Puss & Kram M.


  

En helt vanlig människa som kan få allting att stanna till.

Som kan få allt annat ut ur tankarna.

Som sprider lycka i hela kroppen, en person som aldrig får en ledsen.

Som aldrig lämnar en för problem, som aldrig glömmer en, som alltid finns

& stöttar oavsett vad. En som förstår en ut & innan till.

Som tar en för hur man är och inte för hur man gör!

En som älskar & bryr sig om en på riktigt.

& i mitt liv finns det bara en enda person!

& det är min morbror! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards