mayhawbring

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av may havbring - 30 januari 2010 22:09

Känner mig lite störd som sitter och gör läxa på en Lördagskväll, men vadå, den måste ju bli gjord! & i och med jag ligger så långt efter så är det väl lika bra när man ändå inte har något annat planerat. Inte sant? Nu hade jag tänkt göra om lite bilder.

Om ni vill veta vad jag gjorde för presentation, så gjorde jag såklart om Thailand! (y)

Först tänkte jag skriva om mitt liv, men ångra mig! ♥


  

Av may havbring - 30 januari 2010 19:22

en helt vanlig lördag, ingenting händer!

Bara tv, datorn & fetmat, låter ganska bekant, nu de senaste veckorna har vi ätit mycket fetmat, vilket innebär beställningsmat!

Jag sitter just nu & äter bakadpotatis m. skinsås! Visst är det för himla gott, men MÅSTE trappa ner på beställningsmaten nu! ;o

Har suttit med min bakadpotatis nu i en timme, och har inte ätit upp hälfen än!:D, det är nog som min kompis Julia säger, jag är så super seg när jag äter. Jag har nog precis insett det själv. Bättre sent än aldrig eller?

Men jag börjar faktiskt bli mätt nu, och har inte tänkt äta mer då. Jag äter inte i onödan längre, för jag blir bara fet då! Idag får helst ingenting hända för jag är så död idag, jag tycker jag är det varje helg. Men nästa helg så blir det kanon!(y) För första gången på länge så ska jag på Jägers, med min bästavän! Vilket kommer att börja bra & sluta bra! Jag känner hur jag längtar. Det är ju såhär att eftersom jag har ett förhållande på lite mer än över ett år, så festar jag inte så mycket längre, umgås sällan med mina vänner, men själklart snackar jag med dem och så. Den jag snackar med mest & är med mest är nog min bästavän Mathilda, men nu efter jag kommit hem från Thailand har vi bara varit en gång. Men det fixar vi nu på Fredag!

Jag har tappat nöjet med att festa, dricka & vara full! Förr festade jag mycket för att träffa folk, lära känna folk & dricka, men nu känner jag inte att det klickar längre!

Men nu känner jag att suget är tillbaka nu. Och jag vet inte varför? ;) whops!

Nu ska jag sätta igång med min Power Point presentation som jag ska skicka till min lärare sen, blir läxa en lördags kväll! Men jag ligger verkligen efter!:/

Skriver mer sen, puss♥

Av may havbring - 30 januari 2010 17:41

Det blev en galen kväll/natt igår. Det började visserligen bra, men slutade mindre bra! :s , jag visste ju inte vad som skulle hända igår kväll när jag kom hem efter en hel dag i stan med Julia. Men vi träffade några killar på bussen hem & de bjöd med oss på fest, så efter vi kommit hem & sådant. Smsar Julia och säger att de hade skickat och sagt att vi skulle komma, då gjorde jag vid mig. Inte för mycket, tog på min tröja som jag köpte igår & sminkade mig lite skarpare. Svart ögonskugga & mycket glitter! :* , röda läppar efter prövat några färger på H&M!

Sen fick jag sätta upp håret på nytt igen i och med vinden under dagen hade förstört den helt!

Kvällen började väl bra, men slutade kanske mindre bra.

Det blev en massa galenheter, under kvällens slutgång! Bråk & folk som skrek & russade ut och in! Folk som stack för de inte ville vara inblandad, jag var en av dom som stack! Tråkigt när sånt händer :/ & så tycker jag att det är en väldigt dålig stil av folk att inte visa respekt när man är på fest hos någon annan! Att man ska behöva bråka & skapa bråk för att man inte tycker om varandras blickar?! HERREGUD! Hur som helst så var det iallafall trevligt att vi fick komma! :)

Idag är jag bara allmänt trött, jag & älskling har nu beställt mat, han en kebab tallrik & jag bakadpotatis med skinkröra! (y)

Ikväll blir det bara mysa framför tv:en, och vara allmänt förkyld!♥


Såhär såg jag ut igår, när jag var ute i stan med Julia!


  

Fotade dock inte helkropp. Men jag hade;

Jeans-Gina

Skjorta-Flygplatsen Tyskland tror jag!

Stövlar-Din sko

& var lite lätt vardags sminkad!


  

Naglarnas resultat! Dålig bild, förlåt! Men mobilen var det snabbaste beslutet!


  

Jag,Julia &någon kille vi träffa på bussen minns inte namnet! (a)

Bild från festen.


Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards