mayhawbring

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av may havbring - 25 januari 2010 20:11

Nu har jag ätit middag, och det var väldigt gott! Trots att det var svårt att få in det, magen krånglar ju hela tiden. & jag satt med feber så det var lite extra jobbigt, men nu är det klart, & medicinen är tagen! (y)

Nu sitter jag vid datorn igen, tittar på thaifilmer & bloggar lite. Tänkte det kunde vara roligt? Här sitter två störd killar bredvid mig, den ena min bror & den andra min kille! :P Ja, de sitter ju och spelar xbox, det kanske förklarar saken eller? ;)

Ialla fall idag slapp jag laga mat, idag lagade istället min gubbe maten, och det blev fisk, potatis & god dill sås! Mumms, det var gott! Jag har funderat på att fixa te snart, kan vara gott och dricka det nu när man är sjuk!


Det finns en sak jag har kommit på, Thaiserier/Thaifilmer de har så mycket känslor. Allting handlar om så mycket känslor, tankar & orden berör så mycket. Nu de senaste dagarna jag suttit och tittat på thaiserier så har mina tårar runnit, och jag känner hur jag bara vill bryta ihop. Men det är väl allt lite pinsamt att göra det? När ens bror sitter bredvid & ens kille. Hampus kom på mig att jag började gråta i helgen för att jag börja snyta mig och sånt(a) Pinsamt!

Men det är verkligen så känsligt att titta på thaiserier, vissa är känsligare än andra. Synd att alla inte bara kunde förstå alla språk, för jag hade verkligen rekomenderat er att titta på vissa serier. Vissa är så otroligt bra, jag har sett en serie typ 10 gånger för att jag tycker den är så bra, och jag gråter alltid lika mycket varje gång jag tittar på den. Serien heter Oum Ruk- vilket betyder bär på kärleken!

Lär er Thailändska vettja? :)

Förresten det finns en serie som är väldigt känd i Sverige också som jag älskar & det är ONE TREE HILL, det är en serie som också kan få mig att tappa kontrollen. Som kan få mig att gråta floder. Det är så mycket känslor i den serien! För mycket ibland, och dom har gjort serien helt fel i slutet. Det ska ju vara BROOK & LUCAS!


Aja, nu har ni fått hörapå mina galen skaper om serier. Jag är galet kär i serier & kan titta på dom om och om igen! :* Puss på det.

Nej nu ska jag titta vidare, ha det bra. Kanske skriver mer ikväll.

Puss & Kram M.


 

Min favoritserie- & toppen snyggaskådisar! & sjukt bra!

    

En av de bästa serierna- snygga skådisar ;)

Den snyggaste av alla- Lucas Scott (a)

<3

Av may havbring - 25 januari 2010 17:50

Hejsan allihopa. Hoppas ni har det bra där ute i kallheten. För jag sitter inomhus och mår inte världens toppen. Har sovit så dåligt inatt, vridit och vänt mig hela natten, och imorse vaknade jag upp av sån kroppsvärk! :s Jag trodde nästa att jag var död, nej men asså inte långt ifrån! :o , Jag vaknade och insåg att jag mådde nog inte allt för bra, och det visade sig att jag verkligen inte gjorde det. Feber & värkningar har kommit på besök! ;( döda mig istället tack, jag som faktiskt tänkte sköta skolan idag! SUCK*


Hur som helst, imorgon vet jag inte vad som händer riktigt. Kanske blir skola, eller kanske blir det ligga hemma? :s vet faktiskt inte ännu. Får se hur jag mår imorgon bitti i såna fall. Men just nu vet jag ialla fall att jag är så svettig och behöver kallhet! Men jag tänker inte ge mig ut i kylan! :o Så tv & dator blir det ikväll.

& kanske te med honung?  :)

Skriver mer ikväll, hörs då.

Puss & Kram M.


  

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards