mayhawbring

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Bytar till blogg.se 100208*

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu.

Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min kompis Alexandra fixat designen till mig & headern, vilket jag är väldigt nöjd över.

Så idag blir detta det sista inlägget, kanske kommer slänga in enkla snabba inlägg sen. Men inte nu på ett tag!

Blogg.se - maysumaleehawbring.blogg.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Av may havbring - 4 februari 2010 22:18

Idag har varit en riktig skön dag! En sån skoldag man alltid ska ha(y) Börjar ju 10 varje torsdag, så idag var det 10 så sluta vi 11 för dagen! Hade ingen småföretagande, utan det var stan som gällde då, sen så ställde vår sv/eng-lärare in svensk...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards