mayhawbring

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av may havbring - 15 januari 2010 17:13

Tja alla! :)

Idag är det fredag & jag är nöjd, min första skolvecka avklarad nu, nu är det bara typ några veckor kvar till sportlovet. Men men, denna veckan har varit chill, kommit upp & så i tid, för har fortfarande Thaitiden, så just nu är jag skit trött & klockan i sverige är typ kvart över 5, och jag vill bara sova! :/ Suck.

Men hur som helst efter skolan stack jag & Erica, & Olivia in till Lund för på stationen vänta Hampus, vi åt kinamat (y) mumms på det asså.

Sen så stack vi till JÄTTEKUL och köpte godis, och jag tittade på dockor, aa vad jag vill vara liten igen! :( aja, sen så tog vi tåget till malmö till syster och mötte upp henne inne i stan!  Nu sitter vi hemma hos henne här på Hermosdal, och vi ska snart äta tror jag. Jag är så sugen på all svensk mat jag kan tänka mig asså! Riktigt illa, jag kommer bli fet :o men skit i det. Idag har jag ätit över mycket & jag menar mycket! Jag vill bara ha mat hela tiden! Ge mig kanske mer mat? :)

Iaf blir nog hos syster tills imon, om inga planer blir ändrade!(:

men men, skolan idag har varit chill! (y) tack för en kul vecka. Ser fram emot nästa vecka också! :)


puss på dagen allihopa!

puss & Kram M.

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards