mayhawbring

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av may havbring - 14 januari 2010 13:40

Hejsan allihopa!

Nu har jag kommit hem från Thailand, egentligen kom jag redan i Fredags förra veckan. Men jag försökte blogga, men jag hann inte, så stökig veckan har varit.

Flyttat, packat upp saker, & sen resväskan fick man ju också packa upp.

Men min semester med familjen och älskling har varit helt underbart, skönt att slippa kyla i en månad, skönt att bara få ut allting ur hjärnan, och bara ta det lugnt, inte behöva tänka på något. Ingenting var viktigt utan vi fick göra vad vi ville, ingenting kom i vägen! Vilken var fruktansvärt skönt! (y)

Jag hade tänkt lägga in bilder också, men jag har inte bilder på denna datorn, sitter trots allt i skolan nu! & just nu så har vi inte internet hemma i och med vi precis flyttat, men får det väl förhoppningsvis så snart så möjligt! :)

Det är verkligen så kallt i sverige! Jag skojar inte! :s

Vi gick - 38 grader när vi kom hem från Thailand, i Thailand var det typ 30+! Vilket var toppen :) Men men, lite kyla nu skadar inte, det är snö & allt ju.

Men nu ska jag jobba med mitt småföretagande, bilder kommer så fort vi fixat internet! (: Iaf så ska jag nog till Nova efter skolan, med Julia & förmodligen så förljer Erica också med! (: Sen hem & käka, och sen fixa mina läxor så att jag slipper ligga efter så mycket!


Puss & Kram M.


  

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards