mayhawbring

Alla inlägg under maj 2010

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått en kommentar på denna bloggen så jag var tvungen att logga in och kolla, bara för min nyfikenhets skull;). Och när jag läste kommentaren så var det från ett inlägg från November nån gång förra året och jag tänkte liksom ojdå! Sen när jag läste kommentaren och såg vem det var ifrån blev jag PAFF, bokstavligt talat PAFF! Jag hade skrivit på de inlägget om bloggar jag läste och tydligen så hade hon på ett eller annat såätt hittat mig hon som var med på inlägget om de bloggar jag läste och tyckte mest om. GUD, världen är liten! Det var definitvit ett bra mail jag hade fått, och jag såg nu på hennes blogg att hon till och med hade lagt upp lite av mitt inlägg där och länkat till denna bloggen:D. Gud, min kväll blev helt plötsligt bra! Jag menar hur ofta är det att folk man skriver om på sina bloggar sedan läser det?! Ja, förutom kändisbloggarna och så. Men det var bara det jag skulle skriva här, tänker dock inte börja blogga här igen. Så vill ni följa mig och mitt liv så får ni följa den andra bloggen på blogg.se. Förresten så kan jag säga en annan sak som att mycket har hänt under tiden jag bytat blogg, jag ska bli mamma om 9 veckor och ska flytta om 1 månad tillsammans med min kille. Så in och läs om ni vill veta något mer(:. Puss och kram allihopa och hoppas att ni mår bra!♥


In och kolla hennes blogg som jag gör varje dag. Och där hittar ni även inlägget som hon lagt in om mitt gamla inlägg:)♥

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards