mayhawbring

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av may havbring - 23 januari 2010 19:20

Nu har jag ätit åt för en stund sedan, fast det blev inte Karré idag, idag blev det fläskfilé granerad med vitlök. Det blev gott det med, och jag blev så himla mätt, och vid matbordet satt jag även och förklara en del saker för lillbrossan. Som tillexempel hur hans tjej skulle vara, hur han kommer att vara sen när han kommer upp i tonåren, hur jag var, och vad som kommer att komma först de första åren in i tonåren! :) Haha, det var rätt roligt, han lyssnade inte ett skit på mig, han och Hampus satt och höll på istället. Hampus sa att jag inte skulle bestämma men det gör jag, det är ju min enda bror. Mysig middag blev det ialla fall. Nu sitter jag framför datorn igen, och har nu haft tid & ork för att fixa ny bild till min header, och haft ork att byta färger och så. Jag blev nöjd med bilden jag gjorde, men jag skrev mina 4 sista nummer, vilket Hampus sa till mig om efter jag lagt upp den. Så fick göra om bilden, så det blev inte exakt likadant, men strunt samma! ;) Jag är nöjd trots det(y)

Nu har jag precis ätit glass, mycket gott(y) , snart chips & dippa (a)

Nej, sånt här skit ska jag egentligen inte äta, men idag är det Lördag! :D Wiihoo

Åhh, jag fick en sådan Hello Kitty känsla, ibland önska jag att jag var Hello Kitty! Hon är så sööot (a) , men det är jag med väl?(a)  haha, nej nu ska jag äta chips och dippa & orka ladda upp bilderna från Thailand på bdb! (y)

Cha, Puss & Kram M.


   

Jag vill ha en sådan här dator! Bara ge mig den!(a)

 

Och jag vill att min kille ska ha såna här kallsonger! ;)

  

När jag blir stor, då ska jag ha en fint rosa hus!

Med Hello Kitty på! :)

Av may havbring - 23 januari 2010 16:01

Nu har jag suttit vid datorn hela dagen, vilket varit skönt(y) , men nu känner jag att jag behöver gå på toaletten och kissa, och borsta mitt hår därefter, och sen kanske sminka mig lite? ;) och sen efter det ska jag börja laga mat det blir Karré, potatisgratäng och rödvinsås ikväll. Lite fin mat som vi egentligen skulle haft igår, men viåt pizza istället:) Så ikväll blir det finmat, och mys framför tven med bror & älsk. Mamma sitter i sitt rum och surar! :o, bråka med henne imorse, men hon var så jävla dryg, jag vill egentligen inte men jag menar vad ska man göra?

Bara för att de är vuxna så betyder det inte att de alltid har rätt. Det finns ingenting som säger att de alltid har rätt, att de aldrig har fel! NEJ NEJ NEJ!

Så är det bara inte, men jag orkar inte bry mig om det, det löser väl sig någon dag.

Ikväll ska jag nog bara titta på tv, äta godis och sova väldigt gott.

En sak jag är så sugen på just nu det är JÄGORS! Kan någon bara ge mig det? Dansa loss, ha roligt & inte tänka på ett enda skit! Oj så lockande det lät! ;D

Förresten en tuss av mitt löshår lossnade igår tydligen, låg på mammas kudde, haha så rädd mamma blev. Hon trodde det var något annat! :P ite skoj lät det.

Och idag måste jag måla om mina naglar också, det blev helt slitet igår efter vi badt klart så, idag får det bli nya mönster och paljetter! :) Glitter och glamor, jag har faktiskt tänkt och ta lite bilder på mina coola mönster som jag haft tålamod att göra nu! :) , duktigt av mig va? Jag brukar aldrig ha tålamod till sånt annars! SUCK*

Nej, nu måste jag få tummarna loss, måste kissa, måste borsta mitt hår, måste fixa mig lite ialla fall, måste börja laga mat, men måste ha ungnen igång först i 30 minuter, för vi har precis fått en ny! (y) , sen måste här dammsugas! :) yippie.

Skriver mer senare ikväll,

Puss & Kram M.


  

Jag från sommaren 08 tror jag, nakenbad & allt!

Jag vill ha sommar! :)

Av may havbring - 23 januari 2010 12:54

Godmiddag sötnosar :)

Idag vaknade jag sent, så sent har jag inte vaknat på hur länge som helst känns det som. Inte sen vi kom hem från Thailand ialla fall, och detta är första helgen vi är hemma sen vi kom hem, så skönt! Bara vila ut, ta det lugnt och bara sakna värmen!:( Jag vågar ju inte gå ut, för det är ju så himla kallt, jag får ångest när jag tar på mig allt tjockt, jag vill bara ha sommar! :( buuhu. Det kunde ju faktiskt varit lite varmare bara, jag menar inte att det ska vara så varmt som i Thailand, men ialla fall inte minusgrader! (y) så glad jag hade varit då, jag hade varit så himla nöjd! :D

Men nejdå, i detta land ska det vara kallt och äckligt! ;o

Nu har vi ialla fall fått trådlöst internet, och jag är nöjd med det! :D Nu kan vi sitta vid internet och titta på tv:) så bra va?(y)

Idag händer nog inget speciellt, blir bara till och ta det lugnt! :)

Skriver mer sen vettja:)

Puss & Kram M.

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards