mayhawbring

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av may havbring - 29 januari 2010 20:22

Så skönt att sätta sig ner i en skön förtölj nu efter en hel dag i stan.

Åkte in med Julia till Lund vid 1, och vi letade efter drop in, så vi kunde bygga på våra naglar. Vi fick napp rätt lätt(y)

Gick runt i Lund, åt mc, jag tycker den maten börjar bli äcklig nu asså!

Blev rätt nöjd med mina naglar, fast i Hörby gör hon bättre. Bild kommer senare, Hampus har min dator just nu. Sen åkte vi in till Nova, där gick jag in och kollade efter den tröjan jag ville ha, men den var inte så fin i verkligheten, så gick vidare till JC, för där hade de likadana. Fast utan puffiga armar. Prövade dem men, nej! En var för liten, en för stor! Jahapp, så vi gick in på H&M,  där hittade vi inte något heller. Jag ville ha rött läppstift, men nej, inte fanns de så som jag ville.

Sen så gick vi då in på SISTERS, & där såg Julia en sådan tröja jag ville ha, jag prövade den, & den var perfekt! (y)

Ska ha den nästa fredag, då jag ska till JÄGERS med min bästa vän MATHILDA! :)

Så länge sedan asså. Men nu ska jag få dans loss. Ikväll händer väl inte så mycket mer?! Eller gör det de?;) Tack för en fin stad tur! Nu ska jag äta och se glad ut!

Puss & Kram M.

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards