mayhawbring

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av may havbring - 26 januari 2010 20:07

Hallå alla glad människor ute i världen! :)

Hoppas att ni mår bra idag! Idag mår jag själv faktiskt lite bättre, men har fortfarande ont i kroppen & sen har febern ännu inte försvunnit ;/ Suck, men det går väl över snart hoppas jag! (y)

Har inte gjort alls för mycket idag, kollat på thaiserier & så har jag ätit glassar Daim & Magnum :* mumms, så gott med glass när man har feber.

Satt precis med bror & hampus och kolla på filmer inne på JESPER. Så underbara vissa människor är ibland asså, haha :) Ibland kan man bara bli så kär i vissa människor som verkligen bjuder på sig själv. Jag rekomenderar er att gå in och kolla på filmerna där asså, ni kommer få er ett gott skratt efter det! Det fick jag ialla fall(y)

Hampus skratta så mycket att han nästan börja gråta! :D, då är det faktiskt roligt.

& min bror har blivit så knäpp nu, innan vid matbordet så berättar han att han igår fes i ett glas & sedan lukta på det. & berättade hur äckligt det luktade ;o & sa till och med att jag skulle pröva det nästa gång!! Men nej tack, jag står över denna gången! ;D Min bror är väl lite sådär halv frisk & halv sjuk ;) Men en helt underbar bror♥


Satt nästan precis och kolla igenom lite kläder, känner att ajg behöver lite nytt. Trots att kläderna i år inte är min smak & så, så finns det faktiskt vissa plagg som jag fallit för, & som jag ska köpa nu för de pengar jag får för mitt skadestånd.

Hitta bland annat en tröja, sjukt söt! Finns dock i fler än en färg, så jag funderar på att köpa 2 stycken av den tröjan, för den är så söt! (a)

  

Här är den söta tröjan, hittade den på BikBoks hemsida.

Endast 149 kr

Hur bra pris som helst, inte för dyrt, utan lagom pris för en sådan.

Finns i många färger!


Jag har också funderat på att bygga på mina naglar igen, hos hon jag gjorde innan. Saknar att ha naglar.

& kommit på det att hon gör det fruktansvärt bra & det är värt pengarna också!

& det kostar inget extra med styling eller nånting. & hon är hur trevlig som helst.

Det kostar 500kr att bygga på, 300kr sen när man ska fylla på. Jag ska satsa på att göra det nu när jag fått mina skadeståndpengar! (y)

& sen funderar jag skarpt på att färga mitt hår BLONDT igen! - Satt & kollade igenom bilder igår, fy så fint det var & så mycket jag saknar det!

Men min hårförlängning då? Jag vill inte att det ska bli slitet & sen så vill jag inte ha hårförlängning längre! - SÅ JOBBIGT!

Aja,hur som helst nu ska jag inte snacka om sånt mer. Imon tror jag det blir stanna hemma en sista dag för att känna igenom om jag verkligen mår bra, för jag har fortfarande feber, så inte så bra och gå till skolan imorgon bitti! Så imorgon blir jag hemma en sista dag och känner igenom hur jag mår. Men på torsdag ska jag dit!

Nej, nu ska jag kolla vidare på serierna! Skriver kanske senare!

Puss & Kram M.


  

Hittade dessutom ett jätte sött halsband när jag

var inne på Bik Boks hemsida.

Endast 39kr

Billigt & fint! ;)


Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards