mayhawbring

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av may havbring - 21 januari 2010 19:12

Nu är jag inne igen och skriver, två gånger för denna dagen!

Hur som helst så har skoldagen varit kort och rolig, var på Novaoch åt lunch med Julia & Hrvoje, och sen gick jag och Julia vidare och titta i affärer, och det var hur roligt som helst, jag handelde dock inget speciellt, bara en navelpircing, som var jätte söt! (: tar kanske bild på den någon gång.

Nu har vi också fått internet hemma, och jag är nöjd! SÅ JÄVLA NÖJD! :D mohaha.

Imorgon är det fredag, och det betyder att jag, hampus & bror ska till det nya badet i Hörby och bada. Lite fredags mys blir det också såklart. Helgen är inte planerad, jag ska kanske vara med Mathilda imorgon jag vet inte, jag skickade ett sms men inte fått något svar ännu ;/ , men jag hoppas ialla fall att det löser sig. Det gör det ju alltid inte sant? ;D Nu hade jag faktiskt tänkt att lägga in lite Thailand bilder på bilddagboken, och sen ska jag faktiskt lägga upp några stycken här också! :) Vill ni titta på flera av mina Thailand bilder så gå in på bilddagboken och sök; Mayhawbring

 

Nu ska jag inte skriva mer, tror inte jag kommer in senare heller vet inte.

Puss & Kram M.

 

 

Påväg till Thailand!

Bror!<3 

  

Bergsklättrning med världens bästa morbror! <3

Det var så jobbigt, men jag brände många kalorier! ;)

Kortspel med pengar gällde för oss varje kväll! :) 

Älskling sov väldigt coolt i bilen:*  

Av may havbring - 21 januari 2010 10:49

Hejsan! :)

Nu sitter jag i skolan och har min första lektion som är engelska. Sitter vid datorn och tycker det är rätt chill! :) Sitter bredvid Erica och vi har käkat kanel jifflar, mumms! :* På lunchen sticker jag med Julia till mc på Nova och äter där med Hrvoje!

Puss! :*

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards