mayhawbring

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Nya färger, ny header ;) 100123*

Av may havbring - 23 januari 2010 19:20

Nu har jag ätit åt för en stund sedan, fast det blev inte Karré idag, idag blev det fläskfilé granerad med vitlök. Det blev gott det med, och jag blev så himla mätt, och vid matbordet satt jag även och förklara en del saker för lillbrossan. Som tillexempel hur hans tjej skulle vara, hur han kommer att vara sen när han kommer upp i tonåren, hur jag var, och vad som kommer att komma först de första åren in i tonåren! :) Haha, det var rätt roligt, han lyssnade inte ett skit på mig, han och Hampus satt och höll på istället. Hampus sa att jag inte skulle bestämma men det gör jag, det är ju min enda bror. Mysig middag blev det ialla fall. Nu sitter jag framför datorn igen, och har nu haft tid & ork för att fixa ny bild till min header, och haft ork att byta färger och så. Jag blev nöjd med bilden jag gjorde, men jag skrev mina 4 sista nummer, vilket Hampus sa till mig om efter jag lagt upp den. Så fick göra om bilden, så det blev inte exakt likadant, men strunt samma! ;) Jag är nöjd trots det(y)

Nu har jag precis ätit glass, mycket gott(y) , snart chips & dippa (a)

Nej, sånt här skit ska jag egentligen inte äta, men idag är det Lördag! :D Wiihoo

Åhh, jag fick en sådan Hello Kitty känsla, ibland önska jag att jag var Hello Kitty! Hon är så sööot (a) , men det är jag med väl?(a)  haha, nej nu ska jag äta chips och dippa & orka ladda upp bilderna från Thailand på bdb! (y)

Cha, Puss & Kram M.


   

Jag vill ha en sådan här dator! Bara ge mig den!(a)

 

Och jag vill att min kille ska ha såna här kallsonger! ;)

  

När jag blir stor, då ska jag ha en fint rosa hus!

Med Hello Kitty på! :)

 
 
Ingen bild

lussan97

23 januari 2010 19:50

Hej jag bara måste säga en sak! Du är så lik london Tipton i sack och codis ljyva hotel liv!!! Om du vet vem det är... Ha det bra Lussan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards