mayhawbring

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Lördags chill(y) 100116*

Av may havbring - 16 januari 2010 14:32

  

Hejsan på er allihopa & på Lördagen! (:

Vaknade upp redan vid 9, somnade rätt tidigt igår kväll! Dels så har jag ju thaitiden kvar, sen så igår fick jag sån jävla värk i ryggen, sen spred det sig till vänstra sidan av min mage, och det värkte då både fram och bak på min kropp! Toppen!

Så jag tog medicin och samarin för jag trodde det skulle gå över av det, men nej, jag lägger mig i systers säng och ska vila, hampus följde med mig in och satt där med mig, och jag känner hur värket sprider sig på min gump, min vänstra skinka blev helt öm, och det värkte något så fruktansvärt mycket! :/ Jag fick damp, seriösa problem. Så jag fick för mig att gå in på toa, sitta där och trycka på min mage, ifall det skulle hjälpa, och det hjälpte ju när jag tryckte på magen, de gjorde inte ont då, men när jag släppte gjorde det ont igen, jag fick problem. & Hampus ville att jag skulle till sjukhuset, men jag vägra! Men tillslut så gick det över bara sådär. & vi titta på film, men jag somna i och med jag hade ätit medicin! (y)

Så inatt delade jag säng med syster, och hennes kille och Hampus la ute i tv rummet och sov där, för de satt och spela när vi hade gått och lagt oss. Spelnördar till tusen eller vad? Hur som helst, inatt blir vi nog också här, syster ska ha kompisar här men det gick bra att vi sov här ändå. Så imorgon åker vi tillbaka till Hörby, sen på måndag är det skola igen, toppen! (y)

Ialla fall, till frukost idag åt jag potatismos och brunsås var så jävla sugen på det! Vet inte varför , men nu är jag så jäkla mätt! :) Vilket jag aldrig är annars, konstigt nog äter jag hela tiden! Aja, snart ska syster göra fläskpannkaka så att jag kan få äta det med, för jag har varit så satans sugen på det nu, sen vi åkte ner till Thailand, kan ni tro att jag behöver inte bra mat för att vara nöjd, annars så vill ju folk alltid ha typ; pizza, hamburgare, kebab, kinamat osv. men jag blir rätt nöjd med enkla rätter. Jag menar liksom även det mättar i magen. Det behövs liksom inte något dyrt för att man ska behöva bli mätt, även fast man äter dyr mat så blir man inte alltid mätt! :o

aja, slutsnackat om mat, det är typ det enda jag snackar om nu förtiden.

Men nu ska jag faktiskt inte skriva så mycket mer, för nu har jag så ont i mitt huvud och vill bara sova lite! Tror nog jag ska göra det också medans syster gör fläskpannkaka! :) mumms på det asså! :P

Och förresten glömt säga det att jag har ju faktiskt ändrat bloggen, mitt tema och så ju, nu har jag rosa igen, haha! Ni blir säkert trötta på mitt rosa snart men jag trivs med det! :) Men jag funderar på att ändra färgerna lite. Så det blir lite mer vinterfärgat, och inte rosa. Tänkt mig någon mer mörk färg, men inte bara mörk för då blir det helt dystert! :/ Inte så jag vill ha det. Ja ni får helt enkelt ta och se hur det blir! :)

Nu slutar jag skriva. Ha en toppen Lördag skriver kanske senare igen. Vet inte!

Puss & Kram M.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards