mayhawbring

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

minnen 091123*

Av may havbring - 23 november 2009 12:43

"When I think back, I miss it!"

 

 

Som sagt nu är jag inne och skriver igen.

Detta inlägget kanske kommer bli längre än vad jag själv tror.

Just nu sitter jag här med 100 tankar, 1000 känslor!

När jag väl tänker tillbaka så märker jag hur mycket jag saknar det som varit.

Men jag minns det bara då jag ser något som påminner mig om det gamla, vissa saker gör att jag känner igen mig i det som jag gått igenom. & just den sekunden så minns jag hur bra allting var, hur mycket jag faktiskt saknar det som gått förbi! Jag förstår inte själv hur sällan jag tänker på det, jag tänker inte på det förens jag stötter på något som jag blir påmind av.

Ibland förstår jag inte hur snabbt tiden kan gå, hur mycket vi människor går igenom som vi sedan glömmer.

För att vi gör nya aktiviteter och minns de istället, vi lägger det nya på det gamla.

Det finns så många saker jag saknar så många minnen som är förb.

Som tex.

- när vi bodde i skurup, vännerna, skolan och allt som var så bra. Som aldrig mer kommer att komma tillbaka.

- när jag bodde hemma, då allt var så bra. Trots svårigheter var jag lycklig. & det kommer aldrig mer att bli så.

- Alla gånger i byn, nåär vi höllt på och tramsa oss, hur roligt vi hade. Idag är allt sånt borta!

- Alla gånger jag blivit sårad, pga att jag valt fel, men ändå varit lycklig.

- Alla jägers, som både varit bra & dåligt.

- ALLA MINNEN HELT ENKELT SOM ALDRIG KOMMER ATT KOMMA TILLBAKA!

 

Hur roligt jag hade den lektionen.

Hur lång alla var förutom jag:)  

Jag minns det än idag.

Då man kunde må hur dåligt som helst,

men man var ändå alltid lycklig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards