mayhawbring

Alla inlägg den 27 november 2009

Av may havbring - 27 november 2009 18:53

Hejsan alla bloggläsare & bloggare!

Hur är läget med er?

Jag skulle ju försöka sköta skolan igen, men idag mådde jag verkligen inte bra.

Ont i huvudet, förkyld, täpp i näsan, ont i halsen.

Men bättre att det är så nu än så när vi åker på semester.

Men iaf idga händer inget speciellt. Sitter väl och spelar lite sims sen,

bror åker till pappa idag, så blir tomt utan honom! :/

men aja, får se.

Imon händer inte heller för mycket! Men nästa vecka blir det skola, och ta igen allting!

Tittar på thai serie nu, faktiskt för jävla bra!

Idag har jag faktiskt sminkat mig och ser fräsch ut för en gång skull!

& har hunnit duscha också idag! (yy)

duktigt av mig va? ;)


Skriver mer sen ikväll iaf!

Puss & Kram M.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards