mayhawbring

Alla inlägg den 20 november 2009

Av may havbring - 20 november 2009 23:05

"we do not know what we have, until we lose it"

 

 godkväll! :*

Nu är jag inne igen som ni kanske förstår, men som sagt.

En fredagskväll då inget händer, & jag inte känner för att göra något annat än att bara slappa framför datorn & lyssna på skön musik som Jay Sean- Down. &       bara tänka efter & titta igenom massa olika blogg.

Jag tycker om att sitta & läsa ungakända bloggare! de har verkligen lyckats & de är så duktigt.

Jag har 3 favoriter som jag gärna tipsar er om ;

- Kenzas.se (otroligt söt, bra uppdatering, intressant att läsa! (yy))

- Fokis.se (söt tjej, söt röst, mycket coola & intressanta saker & från samma land som mig dessutom!)

- Nicolinasmorsa.blogg.se (en tjej som kan ta hand om sig själv & andra. Söt bebis har hon också. Intressant att läsa om man är intresserad av att veta hur det är att vara ungmamma. TOPPEN!)


De är deras blogg jag oftast är inne på, tycker det är sjukt intressant att läsa deras inlägg. Väldigt varierande, men ändå inte. Roligt att läsa, man får en spänning i det hela & man känner genast; att så mycket man egentligen kan skriva om & berätta om. & så mycket livet egentligen ger.

Tycker de är bra bloggare & tycker de är väldigt duktiga med det.

Vissa blogg kan vara si & så, men dessa gillar jag verkligen! (y)


Hade faktiskt tänkt att inte göra så långt inlägg men det blir väl det trots allt! :) Har inte sagt det att i veckan såg jag, älsk, bror & mamma den filmen som snackats rätt mycket ;Paranormal Activity

Jag tyckte den var rätt cool gjord & så. Läskig tyckte jag inte det var så mycket, kanske i slutet mest i såna fall, i början var den mest seg & dryg.

Men en film jag tycker att ni ska se! Man blir inte rädd av filmen, men tanken av vad filmen handlar om & om det är så i verklighet också! :s ssccaaary!


Ikväll har jag iaf bara tagit det lugnt, & bror & älskling har suttit och spelat wow, vilket inte stört mig speciellt mycket! :)

Men ibland kan det bli lite mycket, men ikväll har jag bara suttit vid datorn så! & faktiskt tagit lite bilder, tyvärr så måste jag ända storleken på min kamera så bilderna blir mindra, annars blir de helt suddiga på datorn i och med bilderna är för att visas på TV! & idag är nog inte min bild & foto dag ser hemsk ut:o

men men, ska inte klaga alla har sina dagar då man vill SPY på sin egen spegelbild! Nu ska jag nog läsa vidare på någon annan blogg & se om det finns något mer intressant! (a)


Godnatt alla sötnosar :*

hörs imorgon! (yy)

Puss & Kram M.



 

kvällens bild!

  

Jag tänker inte klaga för att jag

vill SPY åt min spegelbild idag.

Glad att mamma & pappa gjorde mig

så söt! (a) en positiv May (yy)


Av may havbring - 20 november 2009 20:16

Nu är jag inne igen, jag bloggar mycket, & kommer att göra det! Vill ha många besökare & vill ha något roligt att göra!

Iaf idag är jag väldigt irriterad & arg! Känslig för minsta lilla:s

jag vet inte vad det är med mig, men kan bero på att min kurator ringt till helene. Om min frånvaro :o & sen så vet jag inte vad jag ska säga till Helene heller. Men hon sa att hon inte var sur! Men så skrev jag ett sms till henne innan ikväll att jag hade snackat med min skolsköterska om min fråvaro, för jag har gått rökkursen nu den senaste veckan.

& fått frånvaro, väldigt mkt! Men hon sa att hon hade anmält ledighet, eller sjukanmält mig & resten av gruppen för att rektorn inte sa vad hon skulle anmäla det som. Men sen skulle hon ändra som om vi var på lektion och få närvaro istället! & det hoppas jag. Men helene verkar ju tro att jag ljugit för henne, eller så är hon sur. Men jag bryr mig inte! För att hon är inte min MAMMA! Jag har en och det räcker långt för mig! Men skitsamma, jag ska inte vara så irriterad pga det, för att det handlar inte om henne utan mitt eget val. & sen så är det fredag idag, & min & beejbs 11 månadersdag vilket inte ska förstöras pga något! :s så enkelt är det bara! Inget är svårare än så.

Vår månadesdag handlar inte om speciellt mycket idag, blir bara till att sitta hemma, datorn & mysa! Imon drar vi till Malmö, och gör något med syster & hennes kille :) Längesedan jag träffade dom. Så ska blir kul, speciellt nu innan Thailand. Nu är det allt bara 18 dagar kvar. & nu är det såhär att det är typ bara några få daar kvar i skolan! :) & jag är nöjdast i världen! (yy)

men nu ska jag äta upp min Thaimat & hitta på något roligt! :)


Puss & Kram M.

Av may havbring - 20 november 2009 16:07

Heejsan allihopa!

Skolan idag var toppen! Saknat det faktiskt.

Gick på alla mina lektioner, skötte mig fick en hel del gjort!

Satte även ihopa engelskan & livskunskapen.

& på datorkunskapen imorse gjorde jag mitt WORD-prov.

Vilket min lärare sa att det såg väldigt bra ut, förutom att jag hade gjort några slarv fel.

Så får reda på hur många poäng jag får nästa vecka! (yy)

Har även TURISM prov på måndag, om alla landskap & sånt, vilket jag inte är bra på alls:/

Sen på tisdag har vi engelsk prov vilket är tråkigt. Tusen hundra glosorv;s

may failar snart!

Idag slutade vi tidigt fick gå efter vi svarat på några frågor! ;)

Så jag och Julia stack in till lund, och jag kollade om jag hade fått mina pengar vilket jag hade,

gick in och snacka om min klocka som gått i sönder, min hello kitty knappt hunnit använda den har fått ha den på lagning längre än använt den själv! :o

Så hon som jobba där sa att jag fick välja en ny ist, vilken modell för samm pris som jag köpte den andra för!

I och med jag redan spanat in en klocka som jag blev så kär i när den kom ut, valde jag att lägga till 200 kr och få den! Så jag gjorde det. Ville i försig ha med diamanter runt om, men jag ska snart till Thailand så vill inte slösa allt för mycket på saker nu. Bättre att spara pengar till Thailand.

Så ja, nu är klockan min & jag köpte såklart i min rosa älskade färg! :*

Idag har jag och Hampus 11 hela månader!

& jag älskar dig!

Jag fick göra om några bilder snabbt nu för att den kameran jag har nu tar för stora bilder så gick inte att ladda upp här;) men men, sen åt jag och julia även BK, ikväll vet vi inte vad som händer.

Kanske drar in till lund och tittar BIO! :)

Får se, inatt sov jag iaf hemma! (a) Längesedan jag gjorde det!

Hampus & bror följde med hem och sov där också! Trevlet.

 

Har inte så mycket mer att skriva mer än att jag är nöjd!

Skriver senare ikväll tror jag!

Puss & Kram M.

 

  

Små söta varelser i skolan! Bilder är suddig för att jag har minskat bilden!

 

  

I LOVE PINK!

 

  

Köpte kakor av bror igår. Mumms på det! :*

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards