mayhawbring

Alla inlägg den 29 november 2009

Av may havbring - 29 november 2009 21:54

Hejsan :)

Idag är det söndag, vilket betyder slapp hela dagen, bror och hans pappa kom hit idag och åt middag med oss, sedan så har jag bror & hampus vait nere i hörby på julskyltning och där mötte vi upp mathilda, och sedan handlade vi klubbor:)

& sedan kollade vi vem som skulle bli lucia. Träffade på olika folk, hälsade dock inte på alla, men ändå, stötte på en blåslagen dennis :D hahah, så söt! & niklas som stod där med honom! det var toppen längesedan man träffa dem dock.(yy) Imon blir det skola, börjar inte förän halv 11, gött? aaa ;)

Men julia bajs skiter i skolan imon så får vara själv. Så bajsigt av henne!

Hela denna veckan ska jag sköta mig! & det är ett MÅSTE!

Jag vet om att jag är bättre än vad jag gjort sista tiden, men kan man inte förklara hur man mår så kan man inte!

& visst kan man inte skylla på att man inte mår bra, men man måste om man inte mår bra!

Så inse det du som tror du vet allt!

Jag vet inte hur du mått eller vad du gått med om i ditt liv. Men det handlar inte om dig utan om mig.

Du får pengar för att ta hand om mig. Inte jag för jag ska inte ta hand om dig! :o

Så sluta tro att du är den som bestämmer och tro att du är något. För du kan inte säga något du vet ingenting!

Allting handlar om din TRÄNING! lycka till med den!


Aja, nu ska jag sluta vara så aggresiv;) Haha, men ibland så blir man arg när man får höra skit från andra!

men men, snart ska jag börja packa inför thailand resan. Eller ja det blir inte så mycket att packa! :)

Om bara inte många dagar kvar! Jag längtar! (yy)

Nu ska jag äta ost scnitzel och potatisbullar & brunsås (Y) yummi!

Sen sängdags! (;

Skriver mer imorgon när jag kommer hem från skolan! :)


Puss & Kram M.


visst kommer jag att sakna en hel del,

men nu kanske jag kan koncentrera mig på

en sak ist*

 

mayhawbring

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards