mayhawbring

Alla inlägg den 24 november 2009

Av may havbring - 24 november 2009 16:19

Hejsan, igår blev det kanske inte någon vidare inlägg så.

Men jag var bara tvungen att skriva lite si & så.

& nu är det iaf gjort.

Idag blev det inte skola, som alltid annars!

Men jag ska dit imon, och resten av dagarna som är kvar.

Så nu ska jag försöka skärpa mig faktiskt :) eller jag ska göra det.

Idag stack jag & Hampus in till Lund trots att jag inte gick till skolan, för jag ville så gärna ha the sims 3 , och det är väl klart man vill ha det? Lite uttjatande att bara sitta på bdb & blogen hela tiden. Det är liksom det enda jag gör om dagarna. Ingenting annat och så klart äta mig fet ;)

Nu är sims mitt! :*

& jag är nöjd, tack älskling! & även bror som ville köpa det till mig som inte hann först till kvarn för hampus var tvungen att jävlas: )

Nu håller det på att installeras & snart kan jag spela! Gött! (yy)


Puss på det så länge,

skriver nog mer ikväll & berättar hur min spelkväll varit! (yy)

Puss & Kram M.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards