mayhawbring

Alla inlägg den 22 november 2009

Av may havbring - 22 november 2009 21:12

Hejsan allihopa! :)

Hur har er helg varit? Jag tycker att min helg varit rent för kort, slut så snabbt.

Så kanske det känns för er också?

I helgen har inte hänt så mycket, varit hos syster i malmö med Hampus, & träffat syster & David.

& det har varit bra. & vi har myst genom att titta filmer, & jag har fått spela THE SIMS 3.

Vilket varit roligt. Jag vill också ha sims, orättvist som fan.

Men jag ska trots allt snart få åka till Thailand, så det klagar jag inte på!

Så jag tror att jag kan unna mig från sims ett tag till! :)

Inatt sover jag nog i Hörby eller så hemma, vet inte än.

Mamma har blivit så jobbig igen, och jag vill inte hem till Helene, och dom för jag vet inte det känns inte bra längre! De känns som de inte har tid, utan gör allt annat istället.

Jag får ingenting av dem längre, de betalar ingenting. & med tanken att jag inte ens är hemma och äter och så, så borde de ändå känna lite skuld och kanske ge mig pengar och så. Visst gör jag inte mycket hemma, men det gör inte dem heller. Men skitsamma, att jag ens var tvungen att komma in i en sådan här sits! :/

Aja, nu ska jag ta ngt och äta och sen titta film.

Skriver imon.

Puss & Kram M.



    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards