mayhawbring

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Paranormal Activity! 091120*

Av may havbring - 20 november 2009 23:05

"we do not know what we have, until we lose it"

 

 godkväll! :*

Nu är jag inne igen som ni kanske förstår, men som sagt.

En fredagskväll då inget händer, & jag inte känner för att göra något annat än att bara slappa framför datorn & lyssna på skön musik som Jay Sean- Down. &       bara tänka efter & titta igenom massa olika blogg.

Jag tycker om att sitta & läsa ungakända bloggare! de har verkligen lyckats & de är så duktigt.

Jag har 3 favoriter som jag gärna tipsar er om ;

- Kenzas.se (otroligt söt, bra uppdatering, intressant att läsa! (yy))

- Fokis.se (söt tjej, söt röst, mycket coola & intressanta saker & från samma land som mig dessutom!)

- Nicolinasmorsa.blogg.se (en tjej som kan ta hand om sig själv & andra. Söt bebis har hon också. Intressant att läsa om man är intresserad av att veta hur det är att vara ungmamma. TOPPEN!)


De är deras blogg jag oftast är inne på, tycker det är sjukt intressant att läsa deras inlägg. Väldigt varierande, men ändå inte. Roligt att läsa, man får en spänning i det hela & man känner genast; att så mycket man egentligen kan skriva om & berätta om. & så mycket livet egentligen ger.

Tycker de är bra bloggare & tycker de är väldigt duktiga med det.

Vissa blogg kan vara si & så, men dessa gillar jag verkligen! (y)


Hade faktiskt tänkt att inte göra så långt inlägg men det blir väl det trots allt! :) Har inte sagt det att i veckan såg jag, älsk, bror & mamma den filmen som snackats rätt mycket ;Paranormal Activity

Jag tyckte den var rätt cool gjord & så. Läskig tyckte jag inte det var så mycket, kanske i slutet mest i såna fall, i början var den mest seg & dryg.

Men en film jag tycker att ni ska se! Man blir inte rädd av filmen, men tanken av vad filmen handlar om & om det är så i verklighet också! :s ssccaaary!


Ikväll har jag iaf bara tagit det lugnt, & bror & älskling har suttit och spelat wow, vilket inte stört mig speciellt mycket! :)

Men ibland kan det bli lite mycket, men ikväll har jag bara suttit vid datorn så! & faktiskt tagit lite bilder, tyvärr så måste jag ända storleken på min kamera så bilderna blir mindra, annars blir de helt suddiga på datorn i och med bilderna är för att visas på TV! & idag är nog inte min bild & foto dag ser hemsk ut:o

men men, ska inte klaga alla har sina dagar då man vill SPY på sin egen spegelbild! Nu ska jag nog läsa vidare på någon annan blogg & se om det finns något mer intressant! (a)


Godnatt alla sötnosar :*

hörs imorgon! (yy)

Puss & Kram M.



 

kvällens bild!

  

Jag tänker inte klaga för att jag

vill SPY åt min spegelbild idag.

Glad att mamma & pappa gjorde mig

så söt! (a) en positiv May (yy)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards