mayhawbring

Alla inlägg under december 2009

Av may havbring - 3 december 2009 21:45

  


Suddig bild, men det är faktiskt meningen! :*

Nu typ har jag suttit och gjort om bilder på picnik, sånt liv man kan ha! (:

Men ibland är det bara så roligt att sitta & göra alla bilder suddiga, speciellt ta fram gammla bilder och göra om dem!

Håller ni inte med mig? :) Ibland kan det bara vara roligt och göra om gammla minnen! (:

& få tänka igenom hur bra allt var, eller hur enkelt det var att bara säga ifrån.

Eller som jag nu tänkte när jag gjorde om bilder, fy vad jag saknar mitt hår! Blonda fina hår!

Men tyvärr kan man inte spola tillbaka tiden hur mycket man än skulle vilja göra det. Men visst önka man det med ibland? Nu sitter jag här och kollat när jag ska ta bussen, blir nog 10 i 10, för annars kommer jag för sent om jag tar en senare buss! :)

& dessutom har jag satt på en gammal favorit låt som ger mig många minnen, som väcker det som varit!

Chris Brown - with you

& jag hade tänkt lägga ut låten & videon också! (: alltid kul.

Snart ska jag sova, sängen kallar men duschen först! ;)



Här kommer vidoen! (:

& lite bilder kommer också! (:


    

Det är vad jag minns & vad jag saknar!

<3


Puss & Kram M.

Av may havbring - 3 december 2009 17:53

  

Min outfit idag! :) (undvik mitt huvud!)

-Min nya mimmi pigg t-shirt från H&M 149:-

- Kofta från Vila 199:-

- Jeans köpt för ett tag sen, från Gina 499:-

- Klocka jet set, från Ur&penn 598:-

 

Hejsan allihopa! Hur är läget med er? Med mig är det toppen(y) Det lät allt bra faktiskt! Första gången jag kan tycka att det är bra, och första gången jag kan tycka att det låter bra när jag säger det!

Iaf idag har jag varit i skolan, och snackat med rektorn och det gick prima (y) Bättre än förväntat.

& sen så har jag jobbat med matten som också gick bra! :)

& sedan så åt vi lunch, potatisbullar, mummsfillibaba (a) jag älskar det!

Sen hade vi småföretagande själv, men sen så var vi klara vid ett redan, så vi hade inget & göra så vi ringde vår engelsklärare och han sa att vi kunde hoppa över den lektionen i och med vi var så få! :)

så vi sluta kvart över 1 (y) yummi!

& sedan så åkte jag hem, och jag mötte mathilda påvägen! Alltså på stadsbussen! (y)

Så vi tog bussen hem tillsammans! :) & trevlet var det också!

Jag hade tänkt göra om bloggen, ändra lite färger och så!

Nu eftersom det snart är jul, så får det ju allt vara lite mer julkänsla i det hela! :D

Men jag vet inte ännu i och med jag är så nöjd med det jag har just nu (: Mohaha.

Iaf Hampus har börjat packa nu, och är typ klar?

Jag har inte ens börjat, men jag får göra det på måndag eller något?! För i och med jag inte bor hos helene och lasse längre, så har jag inte flyttat hem sakerna till mamma! :/

men får fixa det med socialen nu så att jag får det gjort för måste börja packa nu asså!

Så mina saker måste jag fan ha! Så enkelt är det bara! Men ja, det ordnar sig säkerligen! :) det gör det alltid.

Men dagen har gått bra, precis som det ska. Imorgon börjar jag inte förens 20 över 11, najs?:D aaau!

Så har en timmes engelska & livskunskap! :) toppen(y)

Nu är det film som gäller! (:

& ego bilder på mig sen imorse kommer också!

Puss & Kram M.

 

  

Jag gillar mitt tonårsliv:* 

  

Jag gillar att se mongo ut! :P  

  

& jag gillar att vara bäst! ;)

Av may havbring - 2 december 2009 16:49

Sådär ja, nu är socialen avklarat(y)

gick bra, blir att jag flyttar hem till mamma igen!

Blir också att gå till rektorn imon så jag inte blir avstängd från skolan, och sköta mina 3 sista dagar! :) duktigt av dig May!

förresten har nyköpta saker till gaderoben nu (:

har bilder som jag kommer att lägga upp sen efter jag har skrivit klart! :)

Blivit kläder som jag ska ha på lördag när vi ska fira hampus & lina!

& kläder som jag ska ha till Thailand! (: Toppen! (yy)

& sen ska jag ju ha mjukisbyxor också, men jag lär ju aldrig få min ÅHUS mjukis! :o

& jag ska ha dom kvittar hur, jag ska ha dom!

Jävla kärring som lånat dom typ flera år snart & lämnar inte tillbaka när hon säger att hon ska! & bytar nummer hela tiden!

men jag ska fan ha dom svårare är det inte :) puuhuu.

iaf igår köpte jag;

- kofta

- t-shirt med mimmi tryck på.

- örhängen, pärlor som jag har två par av sen innan.

- en annan tröja från gina.

- 3 trosor

- skjorta

- parfym som mamma köpte till mig(y)


            


Av may havbring - 2 december 2009 15:40

Tja :*


Nu ska jag faktiskt inte sitta här, nu ska jag egentligen dra till socialen.

Men jag tänkte att jag hann blogga lite, för jag gör det allt för sällan nu.

Jag vill egentligen inte till socialen, men jag måste ju trots allt! :O

blöö, men aja, det går säkert bra!

& sen så ska jag också sköta skolan nu, lite sent, men bättre sen än aldrig!

Ska sköta mina 3 sista dagar i skolan! (:

& jag ska ha roligt också. Efter soc ska jag plugga lite hade jag tänkt, så jag inte ligger allt för långt bak! (: haha

men nu måste jag faktiskt gå!

skriver sen hur det gått,

puss & kram M.


  

Av may havbring - 1 december 2009 14:15

Första december tvåtusennio!


Nu är det bara åtta hela dagar kvar. & jag längtar, men trots det måste jag till skolan!

& jag ska dit imon, trots att jag mår lite halv kasst. Magen håller på, & jag vill äta men går inte:/

Jag vill ju inte vara sjuk nu innan vi ska åka. För det kanske inte hinner gå över vad ska jag då göra? :/

Menmen, imon blir det skola, sen snacka med soc efter skolan och så får jag se om jag ska bo hos mamma eller hos helene och lasse. Men jag vill inte bo hos helene & lasse mer, för nu har dom sagt vad dom ska, & jag har sagt vad jag ska! Man har så mycket ilska inom sig när man inte vet vad man ska säga eller göra!

& det kan man inte om man bor hos någon annan, man kan inte säga vad man tycker & tänker, för man ska alltid tänka på att de inte är ens föräldrar & att de inte ska behöva ta imot skit. Så hela tiden får man tänka på att man ska visa dem hänsyn. Men sen får dem bete sig precis hur dem vill mot en!


Aja, orkar inte bry mig.

Väntar på att bror ska komma hem, så att vi kan åka till lund, & handla saker.

Måste ha saker inför resan, och saker till kalaset på lördag.

Hampus & Lina ska firas!

Trots att jag mår dåligt så måste jag handla, men jag mår bättre nu.

Men det går väl över snart! :*

Men nu ska jag faktiskt gå, ska titta klart på en film!

Skriver mer ikväll tror jag! eller ja det gör jag faktiskt! :)

Puss & Kram M.


  

bror :*<3

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards