mayhawbring

Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Snart är det dags! (: 091208*

Av may havbring - 8 december 2009 12:54

  

Snart är det dags för avgång! Inte så många timmar kvar.

& imorse packade jag mitt, och är nu klar och förhoppningsvis har jag inte glömt ngt! :)

Kläder är iaf inget större hot, men alla sladdar, datorn, och så. De måste ju med! (y)

Iaf glömt att berätta att mina på byggda naglar är av! ;( Suck kanske, men de var ändå knäckta och helt luftiga så får göra om de i Thailand, satt och drog av dem igår morse, mina egna naglar var skit långa, men de knäcktes ju också, så klart! :( Ännu mer suck!

Men iaf man får se en sak positivt och det är att vi snart ger oss av :D Mohaha. Jag är nöjd!

Om inte många timmar så träffar jag släckten, jag träffar hela mitt hjärta! Underbarare kan det inte bli, jag är nöjdast!

Idag har bror tagit spruta och så, men det gick bra. & så länge städade jag och älskling, nu är huset städat, disken är fin! Vardagsrummet är najs, och vi njuter av chill! (: Jag är glad! :)

Vi ger oss av klockan halv 4 i natt , ;) mumms, på lite sömn. & så åker vi till Höör med taxi då såklart, och tar tåget därifrån till Köpenhagen :D hahah , jag bara är nervös och längtar sönder, men jag har mått illa de senaste dagarna vilket gör mig orolig för flygresan, jag kanske spyr som alltid annars?:/ Men kanske ännu värre denna gången ;/ jag vill inte det, jag tycker det är skit pinsamt, och det är jobbigt! :/ Jag vill inte spy ut, jag vill kunna äta, men det går ju fan inte! Jag vill också må bra på flyget och inte bara behöva sova för att jag måste! Jag gör inte det för att jag vill & är trött utan för att jag MÅSTE! Men aja, det får gå som det går (: jag är ändå nöjd, fast kanske inte nöjdast.

Jag ska iaf ha mjukisbyxor på mig, och sedan ska jag ha Hampus student tjocktröja, och min mimmi t-shirt :D ,

mysigt att sitta i det på flyger för det är kallt och sedan obekvämt! :/ Buhuu.

Iaf, jag tror knappt jag kommer att blogga när jag är nere i Thailand, för de har inte trådlöst inernet som i sverige, men kanske om jag hittar någonstans där jag kan sitta med ineternet, eller internet cafe! (y)

Så detta blir nog det sista inlägget om jag inte lägger in ett ikv också, innan jag lägger mig (:

Men ni får ha det toppen bra, & jag kommer att sakna er alla!


Puss & Kram M.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! <3


  

Jag älskar er,

trots att ni kan vara dryga ibland!

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards