mayhawbring

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av may havbring - 2 februari 2010 21:14

Igår när jag satt och tittade på One tree hill, så slog det mig i huvudet att jag sakna någon. Jag visste inte direkt vem, men jag insåg det snart.

För något år sen träffade jag en kille, som sedan blev min bästa vän. Vi var så lika, men ändå så olika på samma gång. Men vi kunde alltid komma överens, vi kunde alltid umgås och ha kul tillsammans, trots de olika som fanns i oss.

Varje gång vi var, vi snacka så kändes allt så bra, det kunde inte kännas bättre asså! Men idag är han min vän borta! Jag vet inte vad som hände, tiden gick, vi hittade våra intressen, träffade nya vänner & vi gick då åt två olika håll!

Än idag förstår jag inte hur det lyckades bli så, vi som var så nära, vi som förstod varandra så bra! Vi som fanns för varandra exakt hela tiden!

Saknaden finns i mig hela tiden, men jag försöker förtränga det så gott jag kan! Men jag lyckas ändå aldrig! Det är tråkigt när sånt ska hända!


Så nu mera tänker jag aldrig låta någon av mina vänner försvinna mer, för jag klarar inte av det. Jag tänker inte låta nånting gå förre mina vänner! & aldrig låta någon såra någon av mina vänner. Mina vänner är det viktigaste för mig, de går först! Nu ska jag umgås med mina vänner mer & göra det jag brukade göra innan jag blev tsm med min pojkvän. Jag har varit den som haft mest problem av alla mina vänner, & jag har alltid behövt deras axel att gråta över. Så nu ska jag visa att nu är jag glad, & inte behöver någon axel, utan nu är det nöje som gäller för oss!♥

Min bästavän heter Mathilda, & hon finns alltid där för mig!& hon är det viktigaste.


Av may havbring - 2 februari 2010 20:25

Mumms på kladdkaka, trots att det är världens snöstorm ute så gav jag mig ut i det med bror & pojkvännen och handlade ingredienser till kladdkaka. Nu står den i ungnen och ska stå där i ca 10 minuter till. Så länge kastar ju upp ett snabbt inlägg, bra va? (y) Det blev faktiskt inte bara kladdkaka ingredienser utan lösgodis också. Onyttigheter, men det måste man få ha när det är skitväder ute!

Jag diska upp direkt efter oss också faktiskt, toppen nu är det inte mer disk. Ibland kan jag vara så duktig. Haha, innan vi skulle gå, efter jag fått på mig världens kläder & tjocka jackan, mössan & allt vad det nu var. Så stod jag framför speglen i hallen och dansade helt sjuka rörelser, bara stod framför speglen & jag skrattar åt mig själv!

Jag kan vara hur barnslig som helst, sen när vi kom ut kände jag för att vara mer sjuk, så jag bad bror gå bakom mig så vi skulle gå & dansa tillsammans självklart gjorde han det! :) Hur roligt som helst! (y)

Just nu vill jag bara få bort min huvudvärk & må bra! Kan jag får må bra nu igen eller? För det hade nog inte skadat. Imorgon blir det skola ialla fall, oavsett huvudvärk. Så ikväll ska jag lägga mig tidigt & inte tramsa när jag ligger i sängen!

Slänger upp några dåliga cam-bilder jag tagit på kakan!


  

  

Den står fint i ungnen.

  

Disken är färdig (y)

  

Godiset ser också klara ut för att ätas ;)

Av may havbring - 2 februari 2010 18:29

Zac Efron är med Room Raiders, det var dock innan han blev stor känd som han är nu idag, & innan han hade träffat sin tjej Vanessa Hudgens!

Han var så liten & så söt! Sitter och tittar nu & jag studdas upp av gladhet när jag såg att det var han. En sådan söt liten Efron! & hans glugg mellan tänderna gjorde ju inte honom fulare. Han var faktiskt söt med sin glugg.

Jag hoppa framför tv:en, men det tyckte min kille mindre om. Han påminnde mig om min syn! Suck*

Jag tog iallafall lite bilder på honom genom tvskärmen, mycket roligare att ta bilder på honom, än på Kissie när hon är med i Tv. Zac blir ialla fall lika söt! :) Som ni kanske visste är jag förälskad i ZAC EFRON! Han är så snygg, & så jävla het!

Nu ska jag titta vidare sen ska vi ut i detta äckliga väder och handla kladdkaka, frukt & glass!♥

Av may havbring - 2 februari 2010 17:21

Hejsan, idag har jag inte bloggat på hela dagen trots att jag varit hemma. Men jag har haft världens huvudvärk hela dagen, det började sen igår kväll då jag kände att mitt huvud höllt på att lossna. Jag har fortfarande skit ont i mitt huvud, så fort jag reser mig upp så snurar det & jag får en obehaglig känsla! :/

Och medicinerna hjälper inte ett skit! Jag blir så arg.

Men hoppas på att det snart går över tack!

Hoppas att ni har det haft bättre än mig ialla fall! :) Snart ska jag äta, har ätit en macka på hela dagen känner mig nyttig eller så. Druckit Kivik dricka också.

Men nu ska jag äta past med skinksås. mumms!

Vad har ni ätit eller ska äta? :D


Jag sätter fart & skriver mer sen efter jag ätit, puss♥


  

bjuder på en godis bild :*

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards