mayhawbring

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Fredagstrött kanske? 100122*

Av may havbring - 22 januari 2010 23:31

Hejsan sötnosar! :* Dagen har varit seg, stressad och tröttsam.

Jag vet inte riktigt varför jag varit stressad, men jag försov mig först till halv 11, så sket i skolan! Bra May!(Y)  NOT*

Sen så skulle jag då följa med Hampus och köpa antensladd och trådlöst internet, & det är nu fixat. Sen mötte vi upp Mathilda, sen stack vi hem. Vänta på att min bror skulle komma men kom så jävla sent för hans far hade hämtat honom. Sen åt jag och Mathilda pastasalladen som jag gjorde för någon dag sen. Sen packa vi sen stack vi till badet, och där var så mycket folk, och det var så pinsamt. Men det var så himla fint! & rutchikanan (jag vet inte hur det stavas!) var så sjukt rolig, helt mörkt sen åkte man ut också:) jag & mathilda åkte den typ 100 gånger, haha.

Sen så satt vi i bibbelpoolen, men sen så gick vi upp för Hampus var tvungen att ta av sig kallsongerna för vakterna hade sagt till honom, men han kunde ju inte göra det för han hade vita badbyxor på sig ju! :o så vi stack upp istället, och duscha och gjorde vid oss så vi kunde dra till viking och äta:), förresten så börja min fot blöda som aldrig förr, jag hade rivit upp en skårpa så jag gick där med blötta fötter och det rann blod, men det märkte inte jag. Men det gjorde Hampus, blodavtryck efter mina fötter! ;o mumms. Iallafall efter viking så stack bara jag och mathilda ner till fritan, och det var verkligen så tråkigt där! Som alltid annars, jag saknar den gamla fritidsgården. Aja, satt ialla fall och snacka med Felicia och så, och det var väl trevligt! Sen stack jag hem, så jäkla kallt och cykla asså! :( jag blir så ledsen, jag vill tillbaka till Thailand! :/ SUCK*

Jag har planerat saker typ som;

-Spara några hundra varje månad

-Spara till en dator

-Till en Thailand resa till sommaren om jag lyckas! ;)

-Inte handla för mitt studiebidrag!

JAG ÄR NÖJD ÖVER MIG SJÄLV! :D

& förresten idag ringde någon från försäkringen om krocken som jag & Hampus var med i förra året, och det visade sig att jag får 1000 kr i skadestånd, visst inte mycket, men det är fan pengar! :D Men om det var något som skulle dyka upp, om jag får ont eller skador längre fram såfår jag återkomma till dem, och så ersätter dem mer sa hon;) GANSKA NÖJD ÄR DENNA MAY IDAG! :)

Nu ska jag inte skriva mer, nu är jag trött.


Puss & Kram M.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av may havbring - 31 maj 2010 19:37

Hejsan allihopa! Det var väldigt länge sedan jag bloggade här. Jag har ju som sagt en annan blogg som jag bloggar ifrån nu ju. Men nu när jag gick in på min hotmail och skulle kolla om jag hade fått några intressanta mail så såg jag att jag hade fått...

Av may havbring - 8 februari 2010 16:07

Hejsan allihopa! Nu har jag en väldigt tråkig nyhet att berätta, och det är att jag ger mig av Bloggplatsen.se, och börjar blogga på blogg.se från och med nu. Som sagt ni vet ju varför jag flyttade hit min blogg från första början, men nu har min k...

Av may havbring - 7 februari 2010 19:14


Har precis ätit, pannbiffar med klyftpotatis, brunsås, lingon & etiskgurkor(stavas?). Det var ialla fall gott, men jag blev så mätt, så det blev en del över, men det kan man väl stoppa i sig imorgon eller?  Sitter just nu och tittar på This is it...

Av may havbring - 7 februari 2010 16:27

GOODMIDDAG! Idag känner jag hur sliten jag verkligen är, hur tufft det är när man är med om en galen helg. För en galen helg har jag inte haft på länge! Men jag ångrar ingenting asså. Sen har jag också en tråkig sak jag måste berätta också och d...

Av may havbring - 6 februari 2010 20:49

Hejsan läsare! :) Dålig update jag vet! Men igår var det så stressigt vi skulle ju fixa allt det sista & så. Så det var ingen tid över till ett inlägg, jag är ledsen! :/ Men nu ska jag berätta att gårdagen/kvällen/natten blev toppen! (y) Stack ti...

Presentation


Mitt namn är May, och jag är 16 år. Fyller år i maj.
Är halv thailändsk & japansk. Men bor i sverige & gjort den sen jag var jätte liten.
Kommer skriva om min fritid, lite mode, om saker som händer vardagligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards